5 Kasım 2008 Çarşamba




Buradaki büyük bir mağazada ortaya saçılmış saatler arasından buldum bu saati. Kordonuna uyduruktan garip garip taşlar koymuşlar ve neredeyse hiç fiyatına satıyorlardı. Aldım ve lastik misinayla boncuklar ve ara metaller ekleyerek bu hale getirdim. Özel günlerde kullanabileceğim hoş bir saat oldu. Tabi bana göre hoş, siz ne düşünürsünüz bilemem. Ama bir fikir olsun diye buraya ekledim...

1 kişi yorum yapmış:

XeDaBe on 5 Kasım 2008 23:49 dedi ki...

ewt bir fikir oldu :)

bi sürü hiç kullanmadığım kol saati, masa saati, uyandırma(!) saati saati(m) var ve çoğunun fiyatı hiç de "hiç" değil. hepsi hediye. bana alınmasını istediğim hediyeler diye bir liste yapsam aklımın ucundan geçmez. hoş şu aralar kaktüs bile alınsa burnumu kıvırcak lüksüm yok ama :)

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez