4 Mayıs 2009 Pazartesi


BONCUKLU CINCIKLI :)) SAAT...


Arkadaşlar Sevgili Sergun'un sayesinde acayip bir saat hastalığına tutuldum. Allah sonumu hayır etsin. Bu ilk yaptığım saat, bunu arkadaşımın kızına hediye ettim. Çok beğendi ya da bana öyle dedi bilmiyorum. Çünkü onun odasında kendi yaptığı şeyler buna on basar ama neyse. Teyzesi sayılırım ya kırmak istememiştir muhtemelen. Neyse bu saat kare bir tuval, bir adet peçete, peçete tutkalı, boncuk cıncık, akrep ve yelkovan gerektiriyor. Tuvala peçeteyi yapıştırıyorsunuz, üstüne rakamlar yerine boncukları yapıştırıyorsunuz birde ben biraz daha canlansın diye altın rengi ve gümüş rengi boyutlu boncuk boya ile güllerin etrafından geçtim. Saat mekanızmasını yerleştirip akrep, yelkovan ve saniye üçlüsünü taktıktan sonra tamam. Ha unutmadan, resimdeki akrep ve yelkovan öylesine takılmıştı. Daha güzelini taktım merak etmeyin. Daha alengirli oldu:))

10 kişi yorum yapmış:

kubra zeynep kara on 4 Mayıs 2009 22:31 dedi ki...

tam baharı gösteriyor saatler:))

GeCe on 5 Mayıs 2009 08:58 dedi ki...

çok değişikmiş ben görmemiştim hoş duruyor

sergun on 5 Mayıs 2009 11:46 dedi ki...

bence de güzel olmuş, ayrıca kırmamak için söylememiştir eminim beğenmiştir..
ellerinize sağlık.

lemanice on 5 Mayıs 2009 11:58 dedi ki...

:))bayılıyorum senin cıncıklılarına.mutlu günler.

Adsız dedi ki...

Ayşecim of of neler yapmışsın harikasın.Evin içini değiştiriyorum bu sene bunu mutlaka denemek isterim.Ellerine sağlık canım.
Sevgilerimi yolluyorum.

ev sohbeti on 5 Mayıs 2009 15:42 dedi ki...

Hepinize kocaman kocaman sevgiler. Sizler bloguma geldikçe ve yorum yaptıkça benim daha çok şeyler yapasım geliyor. Tutmayın beniii :))...

Nur on 6 Mayıs 2009 13:12 dedi ki...

Kıymamak için degil emin ol begendiginden söylemiştir cok şık duruyor çünkü...
Ellerinize saglık.

Yelda on 8 Mayıs 2009 07:27 dedi ki...

Canım öncelikle güzel yorumun için çok teşekkürler

Saate gelince bu haliyle bile süper son hali kimbilir ne güzel olmuştur Arkadaşının kızı güzel saatler güzel günler görür inşallah
E sende Teyze olduğuna göre Seninde Anneler günün kutlu olsun canım benim
Sevgiler

Xena.G on 23 Mayıs 2009 02:42 dedi ki...

Aynı peçeteden ben de kutu kaplamıştım :)
Çok hoş olmuş. Elinize sağlık.

C-belll on 21 Haziran 2009 12:38 dedi ki...

çok beğendim saati. ellerinize sağlık. bende de bir iki eşantiyon saat var. onların mekanizmasını çeşitli yerlerde kullanmayı planlıyorum. en kısa sürede yaparım inşallah:)

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez