20 Kasım 2009 Cuma

SON PASTA...




Evet bu son pastam. Eşime yaptığım son pastam... Bu pastayı yaparken neler vardı aklımda, neler hayal ediyordum. Bu resmi buraya ekledikten sonra neler yazacaktım altına, ama yazacak hiçbir şey yok. Sözler tükendi. Bende sadece resmi size sunmaktan başka birşey yapamıyorum. Sevgiyle kalın....

11 kişi yorum yapmış:

XeDaBe on 20 Kasım 2009 15:22 dedi ki...

Tepesinde duvağı, beyaz gelinlik giymiş bir pasta adeta.... Bana çağrıştırdığı bu, Ona çağrıştıracağı ne birkaç saat içinde öğreneceksin.

TATESAL on 20 Kasım 2009 16:24 dedi ki...

Yoksa eşin gittimi?

Rakunt ideas on 20 Kasım 2009 16:59 dedi ki...

Nefis olmuş ellerine sağlık anlamadığım bir sorun mu var yoksa heyecandan mı bu yazdıkların?

kubra zeynep kara on 21 Kasım 2009 16:09 dedi ki...

bence bu pastayı gördükten sonra başka söze gerek kalmamış diyorum enfes görünüyor.

GeCe on 21 Kasım 2009 18:38 dedi ki...

canım sen pasta da mı yapıyordun harika görünüyor

ev sohbeti on 21 Kasım 2009 22:11 dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Nedret on 24 Kasım 2009 00:36 dedi ki...

Bloguma hoşgeldiniz diyecektim ama burası gergin biraz.Lâfı uzatmayayım.Herzaman buyrun.Sevgiler.

ev sohbeti on 24 Kasım 2009 08:35 dedi ki...

Sevgili arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Yorumlarınıza cevap yazamadım kusura bakmayın, bu aralar kafam biraz karışık o yüzden.

Sevgili GeCe o kadar geldin gittin bloga demekki dikkatini çekecek birşey yapamamışım :))) Neyse biraz daha büyüyeyim bak daha neler yapacağım :d

Sevgili neduk, sende benim bloguma hoşgeldin. Burası gergin değil biraz boşta kalmış bir yer. Yazıya istinaden bunu söylediysen, insanoğlunun başına herşey geliyor, benim yaşadıklarımda insana dair. Allah hepimizi beterinden saklasın. Sevgiyle kalın.......

Stil Direktoru on 24 Kasım 2009 11:31 dedi ki...

Ben tşk ederim balım :) Pasta yıkılıyor süper yahu, bu arada canım blogunda virüs var chrome kur pcne bloguna gir bak bu çıkıyor o blogları sil blogundan

evsohbeti.blogspot.com adresindeki web sitesi, bilgisayarınıza zarar verebilecek veya izniniz olmadan çalışabilecek kötü amaçlı yazılım barındıran boncukhanim.blogspot.com si

cansudere on 2 Aralık 2009 17:52 dedi ki...

harika olmuş ellerine saglık.

Stil Direktoru on 9 Aralık 2009 22:45 dedi ki...

Ah benim şekerim yorumunu şimdi okudum ay o küçük kızını yerim ben ya desene yeni bir HELLO KITTY aşığı daha yetişiyor süper ama dediğin gibi yaktım seni olan sana oldu annesi idare et :) mucx

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez