15 Eylül 2008 Pazartesi


Merhabalar... Uzun zamandır blogumu ihmal ettiğimin farkındayım. Ama ramazan nedeniyle biraz yoğun geçiyor günler. O yüzden fazla oturamıyorum bilgisayarın başına hatta bazen hiç oturamıyorum. Resimden de anlaşılacağı üzere geçen gün bu güzelim katmer poğaçaları yaptım. Muhteşem bir tadı var, ayrıca yapıp buzluğada atabiliyorsunuz. Hem kolay hem pratik. Acil zamanlarda imdadınıza yetişebilir. Tarifini internette mutfak güncesi'nin sitesinde buldum. O yüzden burada uzun uzadıya tarif vermiyorum. Mutfak güncesi hem tarif vermiş hemde fotoğraflamış. Tanımıyorum ama güzel bir blog yapmış, ellerine sağlık. En kısa zamanda sizde deneyin derim...

0 kişi yorum yapmış:

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez