16 Eylül 2008 Salı


Sayın ziyaretçiler, yukarıda görmüş olduğunuz yüzüğün adı "Sabahın Körü Yüzüğü" :)) Geçen sabah oldukça erken kalktım, kalkar kalkmaz, birkaç sene önce bir dergide gördüğüm bu yüzük aklıma geldi. Hemen koştum malzemelerin olduğu odaya, büktüm çiçek tellerini, üzerine birkaç taş bir tanede inci, altınada bir yüzük tabanı, işte bu yüzük meydana geldi. Eğer beğendiyseniz, dilediğiniz bir renk ince çiçek teline istediğiniz modeli verip, yine istediğiniz renklerde boncukları kullanarak bir yüzük yapabilirsiniz. Hadi bakalım kolay gelsin...

2 kişi yorum yapmış:

Adsız dedi ki...

Hakikaten "sabahın körü" denirdi o yüzüğe yani, yat uyu o saatte kendini niye narahat ediyorsun.

Özlemle sitene bakıyoruz şu an, bahçede Pazar kahvaltısı ediyorum masada laptop .) Diyor ki "2 çocukla nasıl bu kadar işin hakkından geliyor?" Nazar değmesin. Emoş

ev sohbeti on 8 Ekim 2008 01:10 dedi ki...

Narahat olmuyorum Emoşum, ben bunları yapınca rahat oluyorum. Özlem'e selamlar. Sevgiler...

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez