27 Ağustos 2009 Perşembe

BİR BAŞKA SAAT DAHA...


Bu saati kızımın odası için, tuvale peçeteleri tırtık tırtık edip yapıştırmak suretiyle yaptım(mıştım). Baharın gelmesiyle içimin kıpır kıpır ettiği döneme denk gelmiş, çiçek ve böceklere daha bir ilgi göstermiş idim. Neyse sizlere bunu sunmak şimdi nasip oldu. Sevgiyle kalın...

5 kişi yorum yapmış:

XeDaBe on 28 Ağustos 2009 18:59 dedi ki...

kağıt peçete ama o kadar yoldan yırtılıp parçalanmadan gelmiş ya ona bakalım .)

balböcükleri on 29 Eylül 2009 17:19 dedi ki...

bizden sıcacık bir merhaba ne hoş bir blog.sevgiler

Rakunt ideas on 6 Ekim 2009 15:59 dedi ki...

Hoşgeldin.Ne güzel böyle ellerinize sağlık.

Stil Direktoru on 27 Ekim 2009 01:04 dedi ki...

aysece canım eski arkadaşım benim profil resminden tanıdım seni :) O ne güzel bir yorumdu öyle ya, asıl ben tşk ederim bende güzel gören kalbine 41 kere maşallah diyor yarın kahvaltıya gelecek misafirinle keyifler diliyorum canım :)

Stil Direktoru on 28 Ekim 2009 01:37 dedi ki...

aysece geldin mi kız Berlinden anam be ist gelsene, 5 ay önce Ankardaydım tüh be :) Az evvel yorumuna yarıldım ahah değil mi ama bacım ya ee anlamıyorlar kız deli oldum yarışma izah etmek için eheh, onaylamadım yorumları daha şans senden yana da olur umarım canım ya öperim kocaman

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez