26 Ağustos 2009 Çarşamba

ÇOK ŞÜKÜR GELDİM


Sevgili blogcu arkadaslarım merhabalar. Arasıra bloguma gözatma imkanım olduysa da, yazma ve yorum yapma gibi lükslerim olamadı. Şimdi de arkadaşımın bilgisayarından bunları yazıyorum.
Aslında geleli 1 ay oldu. Bir ara adaptasyon sorunu yaşadım, heran geri gidecekmişim gibi geldi. Hala hiçbir düzen oturtamadım. Herşey havada...Kızın okulu havada, oğlanın kreşi havada, benim iş havada. Havada olmayan tek şey eşyalar, onlar yerde ama gümrükte. Yani onlarda da nihayete eremedim. En kısa zamanda işlerimi halledip, bloguma rahat rahat yazmayı ve bloglarınızı doya doya gezmeyi umuyorum. Kocaman sevgilerimle.........

2 kişi yorum yapmış:

Annekaz on 8 Eylül 2009 01:49 dedi ki...

hadi bakalım hayırlı olsun :)

Adsız dedi ki...

Değerli blog dostlarım, Ekim ayı Eskileri Değerlendirme Etkinliği sizlerin de katkılarıyla benim blogumda yapılacaktır, mümkün olursa sizlerden bir ricam olacak, etkinlik fotoğraflarınızı photoshop yapılmamış orjinal halleriyle bana ulaştırabilirseniz çok sevinirim, ben gerekli düzenlemeleri ve blog linklerinizi üzerine yazacağım. Fotoğraflarınızı, başlığına blog adresinizle beraber mail aracılığıyla bana ulaştırabilirsiniz. Mail yoluyla ulaştırmada sorun yaşıyorsanız ayrıntılı fotoğraflarınızı blogunuza ekler ve bana haber verirseniz oradan da alabilirim.
Bana ulaşan çalışmalarınızı 10 ekimden sonra yayımlamaya başlayacağım
Etkinliğimiz isteyen herkesin katılımına açıktır, eski bir ürünü yenilemeniz ve haber vermeniz yeterli.
Katılan ve destek olan herkese Teşekkürlerimle...
iletişim adresim...♥♥♥ eylulbahcesi-hobi@hotmail.com ♥♥♥

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez