26 Temmuz 2009 Pazar

İŞTE BİR BAŞKA SAAT DAHA...



Sevgili Sergun'un blogunda gördüğüm saatlerden biri daha... Gerçi oradaki saatle pek alakası yok. O daha tabak gibi duruyor, ben ne yaptıysam olmadı yapamadım. Bütün kolalama (benim bildiğim) işlemlerini uyguladım kendilerine ama bir türlü tabak gibi durmadı. Ben de diğer saate uyguladığım gibi arkasına karton, üzerinede boncukları yapıştırdım. Arkadanda saat mekanizmasını takınca dik durdu. Ama tabi benim amacım dik durması değildi ama olsun. Benim adım hıdır, elimden gelen budur :))... Aslında bu resmi yayınladığım tarihte yolda olacağım. Şöyle iki ay kadar yerleşmeydi , çocukların kayıt işlemleri derken biraz geç birlikte olacağım sizlerle. Sevgili Stil Direktörü'nün blogunda öğrettiği gibi yayın saatlerini değiştirerek bir kaç şey paylaşacağım sizlerle.Türkiye'de görüşmek üzere, sevgiyle kalın......

3 kişi yorum yapmış:

sergun on 25 Temmuz 2009 08:23 dedi ki...

bu da diğeri gibi çok şık olmuş.
tabak gibi durması için kolalama esnasında o formda bir tabağa geçirmek gerekiyor sanırım. yani biz öyle yapmıştık bir zamanlar

şekerli suyla kolalayacağımız danteli kaseye geçirmiştik, o şekilde kurumuştu

XeDaBe on 26 Temmuz 2009 18:28 dedi ki...

Yetişemeyeceksem giden senelere
Neden bu koşuşturmaca

XeDaBe on 26 Temmuz 2009 18:28 dedi ki...

şekerli suyla kolalayınca karıncalar üşüşmesin yelkovan ile akraba?

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez