21 Temmuz 2009 Salı


ALTIN YASTIĞI


Belki hatırlarsınız, geçenlerde bir patik yapmıştım Demir bebeğe. Bu da onun altın yastığı. D harfini yapmaya çalıştım ama yinede O harfini andırdı biraz :)) Ayrıca yastığın üzerine o kadar incik boncuk taktımki, altını takacak yer buldularmı acaba diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Benim çocuklarımın olduğu zamanlarda böyle şeyler yoktu, ya da vardı ben bilmiyordum. Pek hayıflandım, yaşım küçük olsaydı da bir tanede daha doğursaydım, neler yapardım diye. Ama ne çare, artık bizden geçti :)) Allah olmayanlara versin, hepimizin çocuklarına sağlık sıhhat versin deyip bu sayfaya noktayı koyuyorum. Sevgiyle kalın......

7 kişi yorum yapmış:

Stil Direktoru on 21 Temmuz 2009 00:29 dedi ki...

Sevgili aysece hanım;

Asıl ben teşekkür ederim güzel sözleriniz için. Taşınma telaşınızda kolay gelsin demek istedim. Ayrıca bu güzel fikride ilk defa sizde gördüm, ellerinize sağlık. Almanya'ya buradan sıcak havalar ve sevgiler yolluyorum kabülünüzse :)

İyi geceler.

TATESAL on 21 Temmuz 2009 08:57 dedi ki...

Bol bol altınları olsun inşallah!!!

GeCe on 21 Temmuz 2009 08:57 dedi ki...

güzel olmuş bende düşünüyorum böyle şeyler yapmayı ama daha fırsat olmadı

Bizim Gibiler on 21 Temmuz 2009 12:10 dedi ki...

Çok şeker olmuş, ellerinize sağlık.
Ben de sizin gibi her gördüğüm cicili bicili şeyden sonra bir tane daha mı doğursam diyorum ama herşeye sıfırdan başlayacağımı düşününce "amannn boşver" diyorum:) Otuz beş yaş çok değil aslında da çocukların arasındaki yaş farkı korkutuyor insanı.

ev sohbeti on 22 Temmuz 2009 23:22 dedi ki...

Sevgili arkadaşlar, güzel yorumlarınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Sevgiyle kalın...

XeDaBe on 24 Temmuz 2009 10:26 dedi ki...

altın yastığı olduğunu ben de ilk kez duyuyor ve görüyorum, şimdiki çocuklar daha mı şanslı ne... ya da tam tersi, daha bebekken onları hep 'almaya' mı alıştırıyoruz

çocukluğumda sırf annem tembihledi diye gittiğim yerlerde birşey yemez "tokum" derdim, ama şimdiki çocuklar ikram ettiğini beğenmiyor

lemanice on 24 Temmuz 2009 15:16 dedi ki...

güzel olmuş.ellerine sağlık.otuz beş çok değil aslında çocuk için.(ben de otuz beşim ya)he he hiçte yaşlanmadık banane.,

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez