15 Temmuz 2009 Çarşamba


PİERCİNG KÜPESİ İLE YÜZÜK...


Sevgili arkadaşlar, bugün pek modumda değilim ama yinede yaptığım birşeyi sizinle paylaşmak istedim. Hani belki birilerine bir fikir olur düşüncesiyle... Şimdiye kadar ne dövme yaptırdım ne de piercing taktırdım. Bazılarında çok hoşuma gitsede, ben kendime yakıştıramadım bir türlü. Neyse seven yaptırsın ya da taksın. Burada çeşit çeşit piercing küpeleri var, eminim Türkiye'de de vardır. Çarşı pazar gezerken hep gözüme takılır. Geçenlerde böyle kenarından çiçek sallanan bir piercing küpesi aldım ve iki ucunu zincire geçirdim, ortasınada iki tane küçük rulo kristal taktım. Çok hoş bir yüzük oldu. Gelin görün ki, ben onu kaybettim :))) Allah'tan önceden resmini çekmiştim. Malum olmuş herhalde. Bugünlükte bu kadar diyeyim ve müsaadenizi isteyeyim. Sevgiyle kalın...

3 kişi yorum yapmış:

Stil Direktoru on 16 Temmuz 2009 00:12 dedi ki...

Farklı malzemelerle yeni şeyler üretme hastalığı olan biri olarak takdir ettim. Sevgiler.

Bizim Gibiler on 16 Temmuz 2009 10:13 dedi ki...

Çok hoş görünüyor.
Bulursan biraz daha yakın fotoğrafını isteriz:)

3prenses on 6 Eylül 2009 09:15 dedi ki...

gerçekten çok güzel.ellerinize sağlık

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez