26 Aralık 2009 Cumartesi

"BEN ATIK DEĞİLİM"


Merhabalar......

Efemmmm bugün size kızımın okul projesini göstereceğim. Konu, başlıkta da belirttiğim gibi "Ben Atık Değilim". Bizde kızımla ayakkabı kutusunu ve konserve kutularını kapladık. Biliyorum hepiniz bunu gözünüz kapalı yaparsınız ama yinede bunu sizlerle paylaşmak istedim. Sevgiyle kalın......









6 kişi yorum yapmış:

mandalincikmazi on 26 Aralık 2009 17:02 dedi ki...

Çooook güzel olmuşlar çokda güzel bir proje eskiden zaten herşey değerlendirilirdi şimdi bakıyorum herşey yallah çöpe çocuklarımıza bunu aşılamalıyız sürekli tüketen değil üretende olmalıyız tebrik ederim sizi ellerinize sağlık...
Harika .........

GeCe on 26 Aralık 2009 17:47 dedi ki...

oo harika

ev sohbeti on 26 Aralık 2009 21:09 dedi ki...

Sevgili yildiz, hiçbir şeyi atmaya elim gitmiyor ama ne yazıkki "bir işe yarar belki" diye evde o kadar şey yığılıyor ki. Ondan sonra bir dönem geliyor hepsini atıyorum :))))

Sevgili GeCe'ciğim, çok sağol. Bu arada senin diğer peçetelikleri merakla bekliyorum, haberin ola...

Sevgiyle kalın......

sibel on 27 Aralık 2009 00:08 dedi ki...

ayyy nasıl güzel olmuş ,okul ödevleri zaten çocuklara değil velilere verilior... sevgiler.

ev sohbeti on 27 Aralık 2009 01:23 dedi ki...

Sevgili sibel, kesinlikle haklısın. Öğretmenden bende not isteyeceğim :))) Benden de sevgiler...

Tita Carré on 27 Mart 2010 03:04 dedi ki...

Merhaba, ben de, genel olarak ilgili el sanatları, çeşitli yemek tarifleri, beijokas ile benim blog ziyaret blogunuzun bütün olarak her zaman çok güzel aşk
http://agulhaetricot.com
http://agulhaetricot.blogspot.com
http://titacarre.elo7.com.br

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez