31 Aralık 2009 Perşembe

MMMMMİİİİSSSSS GİBİ NUTELLALI KURABİYE....



Arkadaşlar ben yine boğaz derdindeyim. Gerçi bugün herkes öyle ama neyse. Bende akşama daha ne yapsam diye düşünenlere bir katkım olsun istedim. Bu tarifi Hayatın Kendisi Lokantası'nın sayfasında gördüm, uyguladım ama neticeden acayipppp memnunum. Çok güzel oldu, çocuklar bayıldı. Sizede tavsiye ederim. Tarifi verenin ellerine kollarına sağlık. Sayfayı incelemeye vakti olmayanlar için bende size tarifi vereyim. Efenim malzemeler şöyle:
1 su bardağı nutella (ben 1 küçük kavanozu boca ediyorum)
1 yumurta
100 gr margarin (oda sıcaklığında)
1 su bardağı toz şeker
2 su bardağı un
2 çorba kaşığı kakao
Üzeri için damla çikolata
Arkadaşlar bütün malzemeleri yoğuruyoruz. Üzerine nemli bez örterek yarım saat bekletiyoruz. Daha sonra istediğiniz büyüklükte (yağlı kağıt serdiğimiz) tepsiye, ara vererek yerleştiriyoruz. Üzerlerine damla çikolata serpiyoruz. Önceden ısıtılmış fırında 175 derecede 20 dakika pişiriyoruz. Ohhh afiyet bal şeker olsun...
SEVGİYLE KALIN, HEP MUTLU KALIN, ÇOK ÇOK İYİ SENELER...........

14 kişi yorum yapmış:

GeCe on 31 Aralık 2009 12:54 dedi ki...

yeni yılda herşey gönlünüzce olsun iyi yıllar ellerine sağlık ayrıca

ev sohbeti on 31 Aralık 2009 16:54 dedi ki...

Sevgili sevdalıtatlar, ne güzel şeyler yazmışsın, çok teşekkürler. Aynı şeyleri bende sizin için ve herkes için dilerim. Sevgiler...

Sevgili GeCe, seninde herşey gönlünce olsun. İnşallah hep mutlu ol,hep enerjik ol ve sevgi dolu ol....

Arkadaşlar iyiki varsınız......

TÜLİN-sihirli tatlar on 1 Ocak 2010 00:34 dedi ki...

nefisss:)izlemeye aldım blogunuzu.bende beklerım.sevgıler

ev sohbeti on 1 Ocak 2010 08:18 dedi ki...

Sevgili TÜLİN çok teşekkür ederim, blogunada mutlaka geleceğim. Sevgiler...

Stil Direktoru on 7 Ocak 2010 12:59 dedi ki...

Nice nice senelere, sağlık, mutluluk, huzur ve sevgiyle balım ellerine sağlık

ev sohbeti on 8 Ocak 2010 23:18 dedi ki...

Vay vay vay Stilim Direktörüm gelmiş, hoşgelmiş. Seninde yüreğine sağlık canım benim...

Stil Direktoru on 16 Ocak 2010 16:27 dedi ki...

Canımsın ne demek bana da yap geliyorum yemeğe ama mucx

Adsız dedi ki...

Merhabalar,nutellaya baylıyoruz anne kız,kurabiyesi de müthiştir eminim.Adres değişikliği yaptım,yeni sayfama bekliyorum,sevgiler;)http://sibelleherseydenbiraz.blogspot.com/

ev sohbeti on 18 Ocak 2010 19:56 dedi ki...

Canımcım Stilim Direktörüm sen yeterki gel, ben sana daha neler hazırlarım.

Sevgili sibel, bu kurabiyeyi anne kız mutlaka deneyin. Gerçekten çok güzel oluyor. Yeni sayfanada ahanda şimdi geliyorum :)))

Sevgiyle kalın mucksssssssss.....

Atolyekedi on 27 Ocak 2010 19:20 dedi ki...

çok güzel görünüyorlar ellerinize sağlık.

ev sohbeti on 28 Ocak 2010 00:34 dedi ki...

Teşekkürler AtolyeKedi, hep söylüyorum, her zaman söyleyeceğim, yok böyle bir tat :))))))))Marifet bende değil tarifi verende..Sevgiler.........

Hayatın Ta Kendisi Lokantası on 16 Şubat 2010 11:30 dedi ki...

Tarifi deneyip beğenmenize çok sevindim :) afiyet olsun.

gerçekten çok leziz bir kurabiye..

Gizzy on 2 Mart 2010 10:09 dedi ki...

off bu mükemmel bi şey olmuştur heralde:)

ev sohbeti on 2 Mart 2010 23:26 dedi ki...

Sevgili Hayatın Ta Kendisi Lokantası, tariflerini beğenmemek mümkün değil, oldukça açıklayıcı. Resimlerde insanı çok cezbediyor zaten. Ellerine ve yüreğine sağlık..

Sevgili Gizzy mükemmel ne demek :)) Ben nutella manyağı olduğum için bu kurabiye yerken beni mestttttt ediyor :))

Sevgiler....

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez