2 Mart 2010 Salı

Ben burdayım:)))(Ankara Buluşması)


Arkadaşlar uzun zamandır hiç birşey eklemiyorum bloga. Çünkü üretim sıfır durumda :)) Ev taşı, yerleş, işe git-gel. Olmuyor, bu aralar vakit ayıramıyorum. Hatta bütün hobi malzemelerim kutuda duruyor :(

Neyse arkadaşlar ben asıl Sevgili Sibel'in ortaya attığı buluşma fikri için yazıyorum bugün. Eğer sizde gelmek isterseniz www.sibelinhobidunyasi.blogspot.com adresini bi ziyaret ediverin. Çünkü zaman ve mekan konusu orada netleşecek.

Sevgiyle kalın........

4 kişi yorum yapmış:

Sibelin Hobi Dünyası ... on 3 Mart 2010 04:53 dedi ki...

Canım benim blogunda yer vermene o kadar çok sevindim ki anlatamam. Teşekkürler ederim güzelim...

Stil Direktoru on 29 Mart 2010 16:06 dedi ki...

Ah birde biz denk gelsek güzel kalplim valla yıllar oldu yani :)

NiLaY on 13 Nisan 2010 12:25 dedi ki...

MErhaba, çok sevimli bir bloga izleyici olmuşum :)) sevgiler..

ev sohbeti on 13 Nisan 2010 23:51 dedi ki...

Sevgili NiLaY bloguma çok hoş bir giriş yaptın. İnşallah bana uğurlu gelirsinde bloguma yeni cicişler eklerim. Benden de sevgiler...

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez