23 Mayıs 2010 Pazar

BU DA BENİM MACARON (MAKARON) UM..:))




Şu macaronu yapanları hep kıskandım ama sonunda bende yaptım..:)) Yani günün modasına uydum arkadaşlar. Ama ne zorluklarla, çok marifetliyim ya ondan zorluk çektim :P Meğer ne kolaymış. Yani kolaymış diyerek işi hafife almak istemiyorum amma ve lakin korktuğum kadar değilmiş en azından.
Aslında işin zorluğu badem unu ya da tozu bulmaktaydı. Marketlerde bulamayınca ben ne yaptım dersiniz? Hiiiç yorulmayın hemen söylüyorum. Aktarlarda aramak yerine (çünkü akıl edemedim) taaa Avusturya'dan getirttim :))) Getiren arkadaşa buradan tekrar ve tekrar çok teşekkür ediyorum, yazık boşu boşuna yorduk onuda. Neyse olan oldu artık, rezil olduk bir kere dönüşü yok. Kendime çok gülüyorum ya valla bazen taktımmı takıyorum. Ya olmayıversin, olunca yaparsın. Yok illa o kafaya takıldı ya yapılacak, yolu yok. Neyse geldi gelmesine ama çekmeceye tıkavıyerdim badem unlarını. Cesaret ettiğim güne kadar bekledi, yani bu çarşambaya kadar. Annemin günü bahane oldu, bende yapıverdim. Tariflerden çikolatı olanı Selin Çağlayan'a ait, renkli olanlar ise Oktay Usta'ya ait. Ben çikolatalı tarifi çok beğendim ve tam tuttu, diğeri için galiba bende bir hata vardı istediğim gibi olmadı.
Neyse işte diyeceğim muradıma erdim arkadaşlar. Artık gökten üç elma düşermi, bunlardan biride size nasip olur mu bilmem:)).........

5 kişi yorum yapmış:

Sibelin Hobi Dünyası ... on 23 Mayıs 2010 06:51 dedi ki...

mmmm nefis görünyorlar canım ellerine sağlık, tadı da görüntüsü gibidir eminim. 29 Mayıs'ta görüşmek üzere...

ev sohbeti on 23 Mayıs 2010 09:45 dedi ki...

Ne yalan söyleyeyim valla tadıda çok güzeldi. İnşallah birgün hep beraber yeriz. Öpüyorum....

Hilal on 23 Mayıs 2010 09:45 dedi ki...

harika görünüyo, ellerine sağlık

ev sohbeti on 23 Mayıs 2010 11:06 dedi ki...

Çok teşekkür ederim Hilal'ciğim, sevgiyle kal....

mine on 18 Temmuz 2010 10:30 dedi ki...

rengarenk makaronlara bayılıyorum ya harika duruyorlar

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez