26 Mayıs 2010 Çarşamba

KREMALI PASTA DENEMESİ...





Evetttt, çok sayın sevgili arkadaşlar bu sefer kremalı pasta ile karşınızdayım. Şeker hamurunu herkes sevmek zorunda değil mantığından yola çıkılarak yapılmış bir pastadır kendileri. İsmini kendisi açıklamadığı sürece açıklamayacağım birinin sayesinde yaptım bu pastayı. Sepet gibi tek tek işlenerek yapılıyor bu pasta. Birde esas olan ve zor olan, krema sertken hemen yapıvermek. Eğer sertliğini kaybediyorsa hemen dolaba konup sonra devam edilmesi gerekiyor. Bu işi ustalıkla yapanlar amannn amma abarttın diyecek gibi olsalarda lütfen demesinler :)))
Hadi ben gittim, iki-üç gün sonra başka ama pastayla alakasız birşeyle geri geleceğim.
Sevgiler....
Not:Foto için kusura bakmayın, içlerinde en iyisi bu resimdi. Bunuda allayıp pullayıp ancak çıkartabildim karşınıza. Diğerleri çöpe gitti.

7 kişi yorum yapmış:

sibel on 27 Mayıs 2010 01:09 dedi ki...

çok güzel görünüyor eline sağlık .sevgiler

PASTASEHRİ on 27 Mayıs 2010 21:47 dedi ki...

Ayşe hanım merhaba
Elbette ki açıklayabilirsiniz ben bloğumda yazacağım zaten söz önümüzdeki hafta yayınlamış olacağım. Ve bende çok güzel fotolar var size gönderirim.
sevgiyle kalın

ev sohbeti on 28 Mayıs 2010 09:58 dedi ki...

Sibel ablacığım, mavi gözlü sultanım, çok teşekkür ederim. öpüyorum....

Funda hanım, hiç acele edip kendinizi sıkıntıya sokmayın. Evet arkadaşlar duyun sesimi...İki hafta önce Funda hanımla yani nam-ı değer Pasta şehri ile hem çok güzel, hem çok eğlenceli hem de benim açımdan çok verimli bir hafta sonu geçirdik. Kendisine çooook teşekkür ederim. Bu konuda ayrı bir yazı yazacağım zaten. Funda hanım çok öpüyorum...

XeDaBe on 29 Mayıs 2010 16:10 dedi ki...

hmmm lezzetli gibi

tülin on 30 Mayıs 2010 20:48 dedi ki...

pasta da sizinle tanışmakta çok güzel.
Sevgiler.

ev sohbeti on 30 Mayıs 2010 22:53 dedi ki...

XeDaBe yiyenlere sormak lazım :))

Tülin hanım beğenmenize sevindim, bende sizinle ve diğer tüm arkadaşlarla tanıştığıma inanın çok mutlu oldum.

Sevgiler.......

mine on 18 Temmuz 2010 10:30 dedi ki...

hay Allahım sepet gibi nasıl işlediniz tek tek ellerinize sağlık diyorum tekrar tekrar
sevgiler...

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez