11 Haziran 2010 Cuma

DUVAKÇI GELDİ HAAANIIIIMMMMMMMMMM.....!!!(BEKARLIĞA VEDA DUVAKLARI)


Efenim bundan yaklaşık 15 gün önce, bloga birkaç gün sonra birşey ekleyeceğim demiştim. Eh benim birkaç günüm buymuş demekki... Ya olmadı birtürlü, resimler hazırdı, her bir donanım :)) tamamdı, amma ve lakin gelin görünki ben hazır olamadım. Yazamadım şu yazıyı bir türlü. Elim gitmedi. Var bunda da bir hayır diyerekten, sek sek basaraktan, bade süzerekten hemen konuyu anlatayım yoksa yine hiç olacak bu yazı.....
Sevgili arkadaşlarım !!! :)))) resimden ve başlıktanda anlaşılacağı üzre aşağıdaki resimlerde görmüş olduğunuz şeyler duvak (hayır söylemesem kimse anlamayacak sanki,bravo bana). Neyse, tabiki normal duvak değil yani normalden kastım gelinlik duvağı değil. Bekarlığa veda partisi duvağı. Geçenlerde bir arkadaşımız bekarlığa veda etti, evlendi. Nikahtan önce bir eğlence düzenledi (ahanda onada gidemedim, çünkü misafirim vardı), ve orada kızların takması için benden duvak istedi. Bende benim adım hıdır elimden gelen budur şeklinde bu duvakları hazırladım. Gelinin duvağı hariç diğerleri hep aynıydı, kısacık iki kat tül ve çiçekler. Sadece gelinin duvağı uzun ve ucu kurdelalı oldu. Aslında bu tüller tarak tokalara takılacaktı ama bulamadım o yüzden taca yapıştırdım. Arkadaşım çok beğendi, o beğenince tabi bende sevindim. Karı -koca ikiside arkadaşım, ama ben birazcık erkek tarafı sayılırım, çünkü o daha eski arkadaşım. Neyse ikisinede bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.
Bu yazı çok uzun oldu ya, hadi ben gittim.
Sevgiyle kalın.........










13 kişi yorum yapmış:

Nedret on 11 Haziran 2010 11:56 dedi ki...

ok tatlı olmuşlar. Eline sağlık.

ev sohbeti on 11 Haziran 2010 15:40 dedi ki...

Sevgili Nedret abla, senin yaptıklarının yanında benimkilerin esamesi okunmaz ama yinede sağol. Görüşüne önem verdiklerimden olduğundan beğenmene çok sevindim. Öpüyorum....

sibel on 11 Haziran 2010 22:21 dedi ki...

CANIM ÇOK HARİKA OLMUŞ KÜÇÜCÜK ÇOCUKLA BUNLARI YAPABİLMEN ÇOK BÜYÜK BAŞARI.SEVGİLER

ev sohbeti on 11 Haziran 2010 22:54 dedi ki...

Maviş Sultanım, çok teşekkür ederim. Benden sevgilerimi yolluyorum sana, kocaman öpücükler...

Atolyekedi on 11 Haziran 2010 23:38 dedi ki...

Yaaa şimdi evlenmek vardı neler çıktı. Ne güzel olmuşlar, ellerine sağlık. Arkadaşlarında bir yastıkta kocasınlar işşşallah

ev sohbeti on 12 Haziran 2010 09:31 dedi ki...

Sevgili AtölyeKedicim, çok teşekkür ederim. Dediğin gibi neler çıktı neler, eğer şimdi evlenmeye kalksaydım, sanırım bu detayların arasında boğulurdum. Ben evlenenlere böyle detaylarla yardımcı olayım ama ben almayayım :))) Öpüyorum canım...

UMUDA YOLCULUK on 17 Haziran 2010 17:05 dedi ki...

AYŞECİĞİM CANIM ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK CANIM :) DARISI SANADA OLSUN DİYELİM Mİ KIZ :) SEVGİYLE KUCAKLIYORUM SENİ CANIM

ezy dedi ki...

çok güzel olmuş gerçekten...bu cmtsi için bizim de bunlardan edinmemiz gerek!!!
nerden bulabilirim yada nasıl yapabilirim biraz bilgi verebilir misiniz?

ev sohbeti on 17 Haziran 2010 22:33 dedi ki...

Sevgili Serap teşekkür ederim. Canımcım bunların darısı ancak en az 10 yıl sonra kızıma diyelim :))) öptüm şekercim...

Sevgili ezy, bu malzemeleri eğer Ankara'da isen Suluhan'da bulabilirsin. Değilsen bulunduğun şehirde nikah şekeri vs yapan yerlerin kaynağı :)) nere ise oraya git. Her tül güzel durmuyor, kristal tül bulmaya çalış. Tülü ikiye katla,teğelle ve büz. Daha sonra silikonla yapıştır. Üstünede çiçekleri yapıştır. İşte bitti gitti. Eh ne diyeyim şimdiden ellerine sağlık. Sevgilerrrrrrrrrr....

minikmini on 19 Haziran 2010 11:11 dedi ki...

çok güzel ve çok değişik olmuş duvaklar,ellerinize sağlık

Yeşim on 19 Haziran 2010 19:46 dedi ki...

Ayşeciğim harika olmuşlar bayıldımmm, ellerine sağlık. Arkadaşlarına da ömür boyu mutluluklar diliyorum :)

ev sohbeti on 20 Haziran 2010 23:07 dedi ki...

Sevgili minik, çok teşekkür ederim, her zaman beklerim :)))Sevgiler...

Sevgili Yeşim, mersi şekercim :)) Arkadaşlarım adına güzel dileklerine teşekkürler. Sevgiler, öpüyorum...

yaseminmiusa on 11 Eylül 2011 10:48 dedi ki...

çok güzel bi siten var takip ederim aha yeni şeyler koymalısın barbie pasta çok güzel olmuş ellerine sağlık

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez