22 Haziran 2010 Salı

KEÇE RESİM ÇERÇEVESİ




Arkadaşlar merhabalar, bugün sizlere taaaaa Antalya'dan yazıyorum. Ayıptır söylemesi çoookk güzel çok şirin bir otelde maaile tatil yapmaktayız :))) Şimdi kahvaltı yapacağım (çok gıcığım yaaa)...
Neyse gelelim asıl mevzuya. Benim çocuklar işyerime geldikleri zaman neden bizim resmimiz yok diye hayıflandılar. Bilen bilir, 7 sene çalışma hayatına ara verdikten sonra, geçen sene Aralık ayında tekrar işe başladım ve bundan bir ay önce kadarda bölümüm değişti. Dolayısıyla odaya ve ortama alışmam biraz zaman aldı. Bazı şeyler yeni yeni yerine oturuyor. Şimdiki bölümüm harika, günümüzün büyük bir bölümünü beraber geçirdiğimiz mesai arkadaşlarım çok iyi. Gerçi önceki bölümde iyiydi ama heryerde olabildiği gibi orada da ufak tefek pürüzler çıktı. Yaaa ben nerden nereye geldim, konuya bir türlü gelemedim. Ben çerçeveyi anlatacaktım dimi, hep böyle yapıyorum. Konuya girene kadar baya bir zaman geçiyor.
Çocuklar resimlerini sorunca, çerçeveyi hazır almak istemedim. Kendim nasıl birşey yapabilirim derken, evdeki birçok şeyin olduğu gibi keçeninde olduğunu hatırladım. İnce keçelerden çiçekler ve arabalar kestim. Kalın keçeyide dikdörtgen kesip diğer küçükleri ve resimleri silikonla yapıştırdım. Yani aslında çoook büyük bir marifet değil ama yaptım işte. Benim gibi keçeden hiç anlamayanlar için yapılabilecek bir çalışma.
Bugünlük bu kadar yeter. Şimdi güzel bir kahvaltı edip, kendimi güzel sulara salacağım. Hepinizi öpüyorum canlar, sevgiler...........

4 kişi yorum yapmış:

Atolyekedi on 22 Haziran 2010 22:03 dedi ki...

Bayıldım, ellerine sağlık canım, çok güzel olmuş. Gayette marifet bence

ev sohbeti on 23 Haziran 2010 09:13 dedi ki...

Sevgili Tiryaki ve AtolyeKedi, beğenmenize sevindim. Kendimi iyi hissettim şimdi. Öyle güzel şeyler yapıyorlarki, benimki aslında ilkokul çocuğu işi gibi kalıyor :))) İkinizide öpüyorum canlar....

mine on 18 Temmuz 2010 10:28 dedi ki...

işinizde başarılar çerçeve çok şeker olmuş eminim çocuklarınız bu sefer de odalarına isteyecekler sevgiler...

ev sohbeti on 19 Temmuz 2010 10:07 dedi ki...

Sevgili mine hanım, bütüüüün güzel yorumlarınız için çok teşekkürler, sevgiler....

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez