1 Temmuz 2010 Perşembe

AYICIKLI PASTA VE PASTA ŞEHRİ



Herkese selam...
Arkadaşlar bu pasta sevgili Pasta Şehri ile yaptığımız bir çalışma. Pasta yapımı hakkında internetten araştırarak çok şey öğrenmiş olsamda, bir sürü bilmeğim şey vardı. Sağolsun muhteşem bir insanla muhteşem çalışmalar yaptık. Kendisi bu konuya hayli mesai harcamış ve işin piri olmuş. Ben daha yolun çoooook başındayım. İnşallah bende ileride mükemmel pastalarla çıkarım karşınıza.
Bu pastayı yaptığımız günün akşamı çocuklar büyük bir merakla bekliyordu beni. Pastayı görür görmez atladılar üstüne. Ayıcıklara bayıldılar, biri diğerine senin ayının kulağını ben yiyebilir miyim, diğeri kolunuda sen bana verir misin gibi paylaşımlarda bulundular :))) Çok hoştu gerçekten.
Sevgili Pasta Şehri'ne buradan tekrar ve tekrar bildiklerini benimle paylaştığı için, güler yüzü için ve sabrı için çoooook teşekkürler.....

1 kişi yorum yapmış:

mine on 18 Temmuz 2010 10:27 dedi ki...

şeker hamuru ile pasta yapanlara daha doğrusu o sabrı gösterenlere bayılıyorum ellerinize sağlık nefis gözüküyor pastanız

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez