29 Temmuz 2010 Perşembe

ŞİMŞEK MCQUEEN PASTA







Selammmm,
Arkadaşlar bu sefer canım oğluşumun doğum günü pastasını sizlerle paylaşmak istedim. İlk şeker hamurlu pasta denememde oğlumum 1. yaş günündeydi. Şimdi 4 yaşında bir delikanlı oldu artık. Allah herkesin çocuğuna sağlık sıhhat versin (amin)...
Aylar öncesinden arabalı pasta diye tutturdu. Pastayı yapmak problem değil amma ve lakin bütün problem benim araba yapmayı becerebilmemdi. Önce pastayı kocaman bir araba olarak yapayım dedim ama yemedi :) En iyisi küçük küçük arabalar yapayım diye düşünürken ve bu konuda kim ne yapmış diye bakarken en son sevgili Pasta Şehri'nin yaptığı pastayı gördüm.

O küçük arabaları yapmak bile inanın kabusum oldu. Ne zormuş meğer. Çiçek miçek yapıyorum ama bu mahvetti beni. O yana bük bu yana çevir derken böyle komik arabalar çıktı ortaya. Bana göre komikti ama oğluşum çooook beğendi. Şimdi başka bir sorun daha ortaya çıktı, annnneeee noolur bi daha yap diye tutturuyor. Bakalım nasıl atlatacağız bu yeni sorunu...
Neyse aslında daha çok şey yazasım var ama halim yok, uykum var. Çenemi kapatıp yani aslında bilgisayarı kapatıp hemen uyumak istiyorum. Bana müsaade canlar.
Sevgilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..................

6 kişi yorum yapmış:

Sibelin Hobi Dünyası ... on 29 Temmuz 2010 01:58 dedi ki...

ayyy çok güzel olmuş güzelim. Yiğitim görse bende isterim diye tutturur. Ellerine sağlık şekerim harika bir pasta olmuş, oğluşunun doğum günü de kutlu olsun bu arada canım...

ev sohbeti on 29 Temmuz 2010 08:53 dedi ki...

Sibel'ciğim oğluşumun adına çoook teşekkür ederim. Yiğit'in görmesinde bir mahsur yok, onada yaparız nolacak. Öpüyorum canım...

mine on 29 Temmuz 2010 16:53 dedi ki...

şeker hamurula pasta yapanları tebrik ediyorum gerçekten sabır işi
siyah beyaz çok tatlı olmuş araba da öyle ellerinize sağlık
oğluşunuzun nice güzel yaşgünlerinde böyle güzel pastalar yapmanız dileğiyle

ev sohbeti on 29 Temmuz 2010 17:01 dedi ki...

Sevgili mine, öncelikle güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Ayrıca şeker hamuruyla uğraşmak zor olduğu kadar çokta zevkli,şiddetle tavsiye ediyorum. Sevgiler...

XeDaBe on 5 Ağustos 2010 19:31 dedi ki...

geç de olsa doğumgünü dileğimi kabul eder mi Alper ?

pasta müthiş. o siyahlar nasıl oldu, havyar mı kullandın :)

ev sohbeti on 6 Ağustos 2010 08:43 dedi ki...

Eder eder etmezmi hiç, varı yoğu bir tane Emoşu var...

İlahi Emoş ya, siyah rengi oluşturmak için hem havyara gerek yok hem de havyar kullanacak kadar zengin değilim canım benim....Ama olsada yesem, bak şimdi canım istedi :)))Öptüm canım....

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez