22 Ağustos 2010 Pazar

BARBİE PASTA...





       İşyerimden çok sevdiğim bir arkadaşımın güzel kızı Eylül için hazırladığım Barbie pasta....

       Pastayı gördüğü zamanki tepkisi çoook güzeldi. Ayrıca çokta komik birşey oldu :))) Eylül'cüğüm daha önce benim evime hiç gelmemişti, ta ki pastayı almaya gelene kadar...Annesi yani benim sevgili arkadaşım Şenay artık ne dediyse, nasıl anlattıysa ona benim evimi bilemiyorum ama Eylül eve geldiğinde senin evinde şeker doluymuş dedi :)))) Şaşırdım ne diyeceğimi bilemedim, düşündüm acaba ne demişte ne anlamış olabilir diye...Sonra ona şeker hamurundan bahsetmiş olabileceğinden "senin pastanın her yeri şeker, bütün hepsi, sanırım annen sana bundan bahsetti" dedim. Yoksa benim evimde çay şekerinden başka şeker bulunmazki :))) Benim çocuklarımda pek yemezler o yüzden bulundurmam, ama demek oluyorki eve böyle şeyler lazım :)) Eh artık ne yapalım, bundan böyle bakcez bir hal çaresine....

        Sevgili Eylül'cüğüm, sevdiğin insanlarla beraber  çok mutlu  çok başarılı ama en önemlisi sağlıklı yıllar diliyorum. Çooook öpüyorum.

           Şimdilik benden bu kadar arkadaşlar, hoşçakalın....

7 kişi yorum yapmış:

Hakan on 23 Ağustos 2010 10:23 dedi ki...

Dün Dürdane ile senin şekerden yapma pastalarına baktık. Dürdanenin arkadaşları bizdeyken konu olmuştu bunuda hemen göstereyim Dürdaneye :)

Adsız dedi ki...

ayşeciğim, muhteşem olan pasta için öncelikle kızım adına teşekkür ederim Eylülcüğüm pastayı görünce havalara uçtu tam da istediği şekilde olmuştu tekrar teşekkür ederim ellerine sağlık.
ŞENAY AYDIN

ev sohbeti on 23 Ağustos 2010 10:50 dedi ki...

Kuzen hemen göster, hatta herkese göster mümkünse :)))))

Şenay'cığım rica ederim, afiyet bal şeker olsun. Eylül hanıma :))) tekrar ve tekrar nice sağlıklı yıllar...

HamaratAbla on 24 Ağustos 2010 10:24 dedi ki...

İftar sofralarınız için lezzetli tariflerini hazırlarken, iftar sofralarınızı süsleyen tariflerinizi bizlerle de paylaşmaya ve birbirinden değerli hediyeler kazanmaya ne dersiniz?

Çünkü biz bu Ramazan, Hamarat Abla olarak sofralarınızın lezzet ortağı MAGGI® sponsorluğunda lezzetli ve besleyici Fırında Tavuk tariflerimizi birbirimizle paylaşacağımız bir etkinlik düzenledik ve tarifleriyle bu etkinliği zenginleştirecek katılımcılara bazı hediyeler vermek istedik.

Ayrıntılar için http://www.hamaratabla.com/

Stil Direktoru on 31 Ağustos 2010 18:30 dedi ki...

nice yıllara Eylüle canım seni de özlemişim ha :)

ev sohbeti on 7 Eylül 2010 00:18 dedi ki...

valla bizde seni özledik stilim direktörüm çoooooooooooook öptüm

EV GÜNLÜĞÜ on 10 Kasım 2010 07:33 dedi ki...

mrb ev sohbeti stenin ismi benim stemin ismiyle benzediği için ilgimi çekti ve bakmak istedim çok cici ve iştah açıcı özellikle şu turuflar çok severim doğrusu senide bana beklerim lütfen gelip beni blog listene eklermisin şimdiden teşekkürler http://evinindelisi.blogspot.com/adresindeyim

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez