20 Ağustos 2010 Cuma

BAYRAM ÖNCESİ TRUFF LEZZETİ....



      Merhabalar...........

      Nihayet bunuda yaptım. Hep aklımdaydı ama icraata geçememiştim. Ama yapımı hem çok kolay, hem çok zevkli, bir o kadar da lezzetli bir arkadaşımız TRUFF :))....Malzemesi az, insanı çok uğraştırmıyor. Bayram öncesi yapmak isteyen olursa (internette her yerde tarifi var) kesinlikle tavsiye edebilirim.

      Şimdilik benden bu kadar, bu hafta sonu bir siparişim var. İnşallah gelecek haftada sizlerle onu paylaşırım. Sevgiyle kalın.... 

9 kişi yorum yapmış:

Sibelin Hobi Dünyası ... on 20 Ağustos 2010 09:59 dedi ki...

mmm ellerine sağlık güzelim görüntüsü çok güzel. Tavsiyen için de teşekkürler canım. Görüşelim öptüm...

ev sohbeti on 20 Ağustos 2010 10:10 dedi ki...

En kısa zamanda Sibel'ciğim...Şu iftar yemeği yazını copy yapıp yayınlayayım bende bari, pek ses yok şimdilik ne dersin?

Sibelin Hobi Dünyası ... on 20 Ağustos 2010 21:36 dedi ki...

Güzelim kimse gelmezse seninle gideriz dert değil di mi :D

ev sohbeti on 20 Ağustos 2010 22:00 dedi ki...

Gideriz hayatım ne demek, memnuniyetle...:)))

Stil Direktoru on 31 Ağustos 2010 18:30 dedi ki...

kadın kadın bana da yap bunlardan ne olurrrrrr

ev sohbeti on 7 Eylül 2010 00:19 dedi ki...

Sen yeterki gel yapmazmıyım hiç, ama öyle lafta değil haggattenn bekliyorum:))))

Zencefil ve Tarçın on 30 Eylül 2010 16:18 dedi ki...

harika görünüyorlar, ellerine sağlık...

ev sohbeti on 1 Ekim 2010 16:22 dedi ki...

Çok teşekkür ederim :))))

sare on 30 Ağustos 2011 23:35 dedi ki...

Ellerinize sağlık, bayram için bende badem ve fıstık ezmesi yaptım.sevgiler.

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez