10 Ekim 2008 Cuma


Arkadaşlar sizlere yukarıda takdim ettiğim küpenin adı "son dakika küpesi" :))) Geçenlerde bir yere giderken, o kadar takının içinden birşey bulamadım. Daha doğrusu bende bir huzursuzluk, hiçbir şey beğenmeme gibi tatsız tuzsuz bir durum söz konusuydu. Bende oturdum beş dakikada bu küpeleri yaptım ve gittim. Ha çok matah bir şeymi? Elbetteki değil ama yaptım işte:))

Kalın çiçek teline boncukları dizdim, sonra onları helezon şeklinde kıvırdım, bitim yerinede küpe aparatı. İşte bitti...

3 kişi yorum yapmış:

Adsız dedi ki...

Tamam iyi bir fikir. Ancak fotoğraf emeğine ihanet etmiş. Bunu söylemek istedim. Eline sağlık iyi günlerde kullan.

Ha birde senin blogu kullanırken hüzünleniyorum. Hele birde gurbette olunca... (birçok giden memnunki yerinden çok seneler geçti, çok seneler geçti, dönen yok seferinden)

ev sohbeti on 15 Ekim 2008 00:17 dedi ki...

Sevgili Malyas s., fotoğraf konusunda size sonuna kadar katılıyorum. Beceremedim bir türlü, ne yaptıysam bundan daha iyisi olmadı. Fikir olarakta muhteşem bir şey değil ama kurtarıcı :))

Blogumu her ziyaret ettiğinizde hüzünlenmenizi istemem ama bu şarkı beni çok cezbediyor. Hele, sizin de dediğiniz gibi gurbette olunca...

Ayrıca kızımın boyadığı tabak konusunda, armutun dibine düşmemesi mümkün değil, evin her tarafı bu tür malzemelerle dolu. İster istemez dikkatini çekiyor ve yapmak istiyor. Yakında oğlumda yapmaya başlarsa hiç şaşmam.

Ziyaretiniz ve yorumlarınız için teşekkürler, yine beklerim...

Adsız dedi ki...

Aaa!şimdi bu bana da fikir verdi.böyle birşey deneyebilirim.

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez