9 Ekim 2008 Perşembe









Evde uzun zamandan beri duran, üzerine sadece pasta konulduğu zaman renklenen sevgili pasta tabağımın ya da pasta altlığının tipini değiştirmeye karar verdim. Önce peçeteden kelebek motiflerini kestim. Dekupaj tutkalı ile tabağın altından kelebekleri ters çevirerek yapıştırdım. Yine tersinden, sadece kelebek motiflerinin üzerine krem renk akrilik boya sürdüm. Akrilik boya kuruduktan sonra altın renkli sprey boya ile tamamını (yine tersten) boyadım. En sonunda vernikledim. Artık daha renkli ve üzerinde pasta olmasada canlı duran bir pasta tabağım (pasta altlığı) var...:))

0 kişi yorum yapmış:

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez