14 Şubat 2009 Cumartesi


BİR ABAJURUN BAŞINA GELENLER.......
Bundan birkaç ay önce, eşimin bir mağazada çok uygun fiyata aldığı boş ama bomboş bir abajur vardı. Benim bunun üzerinde deneysel çalışmalar :)) yapacağımı düşünüp almış sağolsun varolsun. Bende en nihayet o abajuru bu abajura dönüştürdüm. Maket bıçağı ile eşit şekilde kestim, araya yeşil ve kahverengi boncukları dizip taktım. Dizemediklerimi de silikon tabancası ile yapıştırdım. Oldu bana yeni abajur. Diğerlerini kızımın çeyizine kaldırayım bari...

4 kişi yorum yapmış:

XeDaBe on 14 Şubat 2009 23:50 dedi ki...

çok ısınınca çatlayıp patlar mı boncuklar neyim acaba

GeCe on 15 Şubat 2009 17:59 dedi ki...

aaa ne güzel bir değişim olmuş eline sağlık

ev sohbeti on 15 Şubat 2009 21:15 dedi ki...

Sevgili sinirötekisi, çatlayıp patlarmı bilmiyorum, ikincisini de yaptıktan sonra, diğerlerini kaldırıp bunları kullanacağım. Umarım öyle birşey olmaz :(
Sevgili GeCe çok teşekkür ederim, her zaman beklerim :))

XeDaBe on 16 Şubat 2009 22:51 dedi ki...

ne bilem, ben ağzım hafif açık uyurum, keza, gündüzleri de bazen dalarım bi bakmışım ağzım aralı kalmış, zira ablam az "ağzı açık ayran torbası" dememiştir bana... abajurdan sıçrayan bir boncuk ümüğüme kaçıp boğmasın beni bu körpe yaşımda diyedir tasam ki bi bu tasam kaldıydı üzerinde düşünmediğim...

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez