1 Şubat 2009 Pazar


Bu resimdeki yaptığım takımdan bahsetmeden önce, Sevgili Ge-Ce ye teşekkür ediyorum. Çünkü bana bütün dünyanın bildiği ama benim bilmediğim (birçok şeyde olduğu gibi) photoscape denen muhteşem (en azından benim için öyle) bir programı önerdi. Resimlerime bundan sonra sadece isim değil şekilde yapabileceğim. Çok mutluyum. Programı kızıma da gösterdim. O benden önce iki-üç fotoğrafı halletti, sanırım o bütün detayları öğrenip bana da öğretir :))

Neyse gelelim yukarıdaki takıya. Efenim bu görmüş olduğunuz, gri inci ve gri swarowski taşlarla yaptığım kolye, bileklik ve küpe takımı. Uzun zamandır (yaklaşık 3 senedir) çekmeceyi beklettiğim incilere en son bu şekli buldum. Çok matah bir şey olmasada yaptım işte. Bakalım takmak kime nasip olacak?...

2 kişi yorum yapmış:

XeDaBe on 2 Şubat 2009 22:57 dedi ki...

yüzüğünü yapmadın mı, üzüm salkımı gibi 5-6 yuvarlar taşı öbekleştirsen fena olmaz, senin öyle bir yüzüğün vardı, sabahın bilmem kaçında yapmıştın sanki....

ev sohbeti on 2 Şubat 2009 23:19 dedi ki...

Sevgili sinirötekisi, yüzüğünü yapmak aklıma gelmedi, belki bir ara yaparım :)) Tavsiyen için teşekkürler...

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez