29 Nisan 2009 Çarşamba


BONCUKLU CINCIKLI KASE...

Bulunduğum şehirden (Berlin) bir arkadaşımız taşınmıştı (darısı tez vakitte başıma inşallah). Biraz sıkıntıyla gitmişti buralardan. Arkadaşıma hem bir hatıra olsun diye, hemde renkleriyle onu rahatlatsın (mavi huzur verir derler, ben diyenlerin yalancısıyım) diye böyle birşey hazırladım. Nedir böyle birşey? :))) Kendileri bir adet kase oluyorlar. Dışına önce mavi renkte bir kurdelayı daha sonrada mavi taşları sıcak slikonla yapıştırdım. İçinede sonradan bulduğum aynı renkte mavi tam yuvarlak taşları koydum. Belki birilerinin aklına, bu resme bakıp başka ilhamlar gelir diye burada da sizinle paylaşmak istedim. Bugünlük benden bu kadar, görüşürüz..........

10 kişi yorum yapmış:

Annekaz on 29 Nisan 2009 06:52 dedi ki...

çook güzel olmuş, ben taşlı porselen çalışmanı da çok beğenmiştim ...değişik bir aksesuar güle güle kullansın..:)

Nur on 29 Nisan 2009 16:17 dedi ki...

Bu tam benlik bir renk ve tasarım içacıcı gercekten umarım arkadaşınıza ugur getirir...

Unknown on 29 Nisan 2009 21:39 dedi ki...

Şahane bir fikir, turkuaz rengi de muhteşem tam benim rengim bayıldım ben de biraz evi kurcalayıp kullanmadığım bir tabağı bu şkilde süsleyerek hoş bir dekor yapmak istiyorum çok beğendim. Hoşçakalın...

GeCe on 30 Nisan 2009 11:05 dedi ki...

çok şık olmuş küçük resimde görüp de acaba bu ne diyordum

ev sohbeti on 30 Nisan 2009 12:48 dedi ki...

Arkadaşlar güzel yorumlarınız için teşekkürler. Bu kasenin içine birde su konulursa daha güzel durur gibi geliyor. Arkadaşıma söyleyeyim bir denesin :)))

Unknown on 30 Nisan 2009 16:21 dedi ki...

Çok başarılı görünüyor,renkte çok güzel,eline sağlık,sevgiler

lemanice on 1 Mayıs 2009 12:14 dedi ki...

ah ah ilham geliyoda icraata geçemiyom ben hiç:))çok güzel olmuş cancağızım ellerine sağlık.

ev sohbeti on 1 Mayıs 2009 23:37 dedi ki...

Sevgili DÜN BUGÜN, başarı konusunda kafamda soru işareti var ama renk konusunda benimde çok içime sinen bir renk oldu; Sevgili lemanice, sende o ilham varsa icraata geçeceğin günü merak ediyorum. İşte o gün senin patlama noktan olacak bundan eminim. İkinize çok çok teşekkürler. Sevgiyle kalın....

Adsız dedi ki...

açok güzel bir çalışma olmuş hatta yanına vazosu da olabilir.. eline sağlık arkadaşım...bu boncukların rengarenklerinden ben de de vardı..fikir hoşuma gitti, boncuklarımı bulayım iyisi.sevgiler

ev sohbeti on 4 Mayıs 2009 10:16 dedi ki...

Sevgili eylulbahcesi, ben bu taşların renklilerinden vazo yaptım. Ama bunun gibi değil, o taşlara çiçek şekli vererek. O vazoyuda başka bir arkadaşıma hediye etmiştim. Eğer ona gidersem çekip burada onuda gösteririm, belki ondan da aklına başka bir fikir gelebilir. Sevgiler...

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez