8 Nisan 2009 Çarşamba


RENKSİZ MUMLUKLARA RENK GELDİ...

Beni bilen bilir bir şeyi kafaya takmaya göreyim, onu mutlaka öyle ya da böyle yaparım. Olsun olmasın farketmez, önemli olan kafamdaki şeyin oluşumu. Neyse işte yine benim böyle kafaya taktığım şeylerden olan mumluklar şekil değiştirdi. Nasılmı? Anlatayım: Kendileri normal cam mumluklardı, büyük cam kapta zaten küçük mumlukları bir arada tutmak için aldığım bir şeydi. Bir müddet renksiz renksiz kullandım ama içime sinmedi, hatta kafaya taktım. Bende büyük kap ve mumlukları tersinden altın rengi akrilik boya ile boyadım. Küçük mumlukların ağız kısımlarına dekupaj tutkalı sürdüm ve altın rengi toz serpiştirdim. Gelgelelim verniklemedim arkadaşları. Çünkü benim sağım solum belli olmaz, yarın öbür gün başka bir şekle karar verebilirim. Şimdilik böyle dursun....

6 kişi yorum yapmış:

GeCe on 8 Nisan 2009 11:43 dedi ki...

bilgisayarın düzelmesine sevindim altın renk seçimi ise ışık rengiyle aynı olduğu için çok uyumlu olmuş

lemanice on 9 Nisan 2009 08:11 dedi ki...

çok güseeel valla bayıldım.renk çok hoş gecenin de dediği gibi.sewvgiler arkadaşım.

Karen Hanim on 9 Nisan 2009 19:56 dedi ki...

Çok güzel bir fikir! Paylaştığınız için teşekkür ederim.

ev sohbeti on 22 Nisan 2009 00:02 dedi ki...

Sevgili GeCe, Sevgili lemanice ve Sevgili Karen Hanım güzel yorumlarınız için çok teşekkürler. Biraz geç yazdığım için kusura bakmayın, kısa bir tatil molası vermiştik. Veee tekrar buradayım...

minikmini on 18 Aralık 2009 20:56 dedi ki...

bayılırım mumlara,güzel çalışma olmuş,llerinize sağlık

ev sohbeti on 19 Aralık 2009 00:51 dedi ki...

Hem bloguma hem de blog dünyasına hoşgeldin minik. Mumu bende severim, bana huzur veriyorlar. Sevgiyle kal....

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez