27 Ağustos 2008 Çarşamba


Yazılara ve görüntülere bir müddet ara vermek zorunda kaldım. Cumartesiden bu yana yoğun bir tempomuz vardı. Hafta sonu eşimin arkadaşları geldiler (artık benimde arkadaşlarım), bugün onları uğurladık ve bende hemen blogumun başına oturdum. Bir kez daha boğazımıza bakalım ve bir kısır tarifi ile devam edelim. Bunu benden çok daha iyi yapanlar vardır mutlaka. Ben çok basit ve az malzemeyle yapıyorum. İsteyen olursa diye ya da belki hiç bilmeyen vardır diye ekleyeyim dedim.

Kısır için gerekli malzemeler:

1,5 su bardağı kısırlık ince bulgur

1 kaşık domates salçası

1 kaşık biber salçası

2 veya 3 domates

1 salatalık

5-6 dal taze soğan

Zeytinyağı

1-2 yemek kaşığı nar ekşisi

1 limon

Tuz,kırmızı biber

Yapılışı: Kısırlık bulguru derin bir kaba koyduktan sonra, üzerini bir parmak geçecek kadar kaynar suyu boca ediyoruz. Ara ara karıştırarak (üzerini kapatmadan) soğumaya bırakıyoruz. Daha sonra kalan bütün malzemeyi ekleyip iyice karıştırıyoruz.

Yukarıdaki malzemeleri arttırıp çeşitlendirerek siz daha renkli bir kısır elde edebilirsiniz. Afiyet olsun...

0 kişi yorum yapmış:

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez