19 Ağustos 2008 Salı


Yiyeceklere ara verip biraz özüme döneyim istedim. Yukarıdaki takım muhteşem bir takım olmayabilir ama benim için maneviyatı oldukça yüksek. Bu takımın taşları, babam vefat ettiğinde cebinden çıkan tesbihin taşları. Hatıra olsun diye onu ben aldım ama sürekli yanımda taşımak istedim. Tesbih olarak kullanımı bir bayan için genelde zordur. Bende bunu böyle bir takım haline getirmeyi düşündüm ve yaptım. Bunu taktığım zaman kendimi çok iyi hissediyorum, bilmiyorum belki de babamı yanımda düşünüyorum. MEKANIN CENNET OLSUN CANIM BABAM, SENİ ÇOK ÖZLÜYORUM...

4 kişi yorum yapmış:

Adsız dedi ki...

Merhaba, atasagun.blogcu.com adresli blogumdaki yorumunuz için teşekkür ederim. İşinize yaramasına sevindim. Gayet güzel bir blogunuz var, içerik de aynı şekilde. Müzik de güzel olmuş.
Başarılar :)

ev sohbeti on 19 Ağustos 2008 16:55 dedi ki...

Merhaba atasagun, güzel yorumunuz için çok teşekkürler. Sizin gibi işi bilenlerin doğru yönlendirmeleriyle birşeyler yapmaya çalışıyorum. Umarım böyle devam ederim...

Unknown on 21 Ağustos 2008 12:07 dedi ki...

Ayşe ablacım Yaşar amca benim için de çok özeldi.Aklıma her geldiğinde içim sızlar.Yazını okurken dahi gözlerim doldu.Dileğine tüm kalbimle katılıyorum,mekanı cennet olsun.

ev sohbeti on 21 Ağustos 2008 14:30 dedi ki...

Sevgili Gökçen, yazdıkların için çok teşekkürler. Zamanla alışırsın lafı boşmuş ve ben hala alışamadım. Alışacağımı da sanmıyorum. Sevgiler, tekrar teşekkürler...

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez