14 Mart 2009 Cumartesi


BONCUKLARDAN PEÇETE YÜZÜĞÜ



Bu peçete yüzüğünü yaklaşık 1 ay önce yapmıştım. Devamını yaparım dedim ama olmadı çünkü boncukların sayısı yetersizdi. Bende bozup kalan boncuklarla abajur yaptım. Onu daha önce yayınlamıştım ama bunun kısmeti ondan sonraymış. Napalım herşey kısmet işi. Bu yüzüğün kısmeti bugünmüş. Yalnız bir problem var. Bunu arkadaşım bana tarif etmişti bende yapmıştım, lakin şimdi ben bunun nasıl yapıldığını hatırlamıyorum :( Tekrar arkadaşıma sorsam acaba ne der diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Neyse şansımı deneyeceğim, ama önce boncuk edinmek lazım hemde bol miktarda. Eğer yaparsam mutlaka burada yayınlayacağım.

5 kişi yorum yapmış:

GeCe on 15 Mart 2009 13:29 dedi ki...

çok şık canım bir tane de olsa kullan bence özellikle kendine kahve -kek keyfi yaptığında tepside peçetene muhakkak iliştir insan kendi için de özenli olmalı bazen

ev sohbeti on 15 Mart 2009 14:06 dedi ki...

Haklısın ama, abajura boncuk yetmediğinden onu söküp abajurun eksik kalan kısımlarına ekledim :( Neyse en kısa zamanda yenisini yapacağım :))

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım.
Sevgilerimi yolluyorum.

ev sohbeti on 16 Mart 2009 14:02 dedi ki...

Çok teşekkürler ORGUKNIT, sevgiler...

Yelda on 17 Mart 2009 12:28 dedi ki...

Elelrine sağlık canım
Çok şık
Ellerine sağlık
Sevgiler

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez