13 Mart 2009 Cuma


ÇOK MUTLUYUM ÇOOOKKK.....



En nihayet yeni yüzüme kavuştum, yani yeni şablonuma. Sevgili GeCe hazırladı bu şablonu, her detayıyla kendisi ilgilendi. Hani derler ya el işleri için ilmek ilmek dokundu diye buda öyle işte... Ellerin dert görmesin, senin insanlara gösterdiğin cömertliği umarım hayatta sana gösterir. Beni o kadar mutlu ettin ki bloguma daha bi ısındım sayende. İnşallah bir aksilik çıkmazda bundan sonra sık sık birşeyler yazarım canım bloguma. Ben burayı ve burada olmayı çok seviyorum ama birşey vardı beni iten. Şimdi bakınca içim açılıyor. Ya sizin...?

7 kişi yorum yapmış:

Cocukla Cocuk on 13 Mart 2009 22:09 dedi ki...

süper olmuş, GeCe cim eline sağlık

KelebekGibi on 13 Mart 2009 23:29 dedi ki...

Cok güzel bir sablon yapmis Gece, tebrikler kendisine, sanada güle güle kullanman dilegimle :)

ev sohbeti on 14 Mart 2009 00:17 dedi ki...

Çok teşekkür ederim...:)

GeCe on 14 Mart 2009 08:42 dedi ki...

güle güle kullan canım beğenmen benim için en büyük karşılık

ev sohbeti on 14 Mart 2009 21:30 dedi ki...

Sevgili GeCe ne kadar beğendiğimi kelimelerle anlatmam imkansız. Tekrar tekrar herşey için çok teşekkürler...

Nur on 16 Mart 2009 08:19 dedi ki...

Ayşe hanım merhabalar,
Gece bu şablonu size yaptıgında hemen koştum baktım :) gercekten şahane olmuş hakikaten zevkli ve yardımsever bir insan kendisi...
Güzel günlerde ve hep güzellikleri paylaşmanız dilegiyle...
Buarada blogum başka bir blogun taşınmasından bir anda doldu :) yani içerikte herşey kapatmak zorunda kaldıgım daha önceki bloguma ait..
Sevgilerimi bıraktım görüşmek üzre takrar..

ev sohbeti on 16 Mart 2009 14:03 dedi ki...

Güzel dilekleriniz için çok teşekkürler, yine beklerim :)...

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez