25 Mart 2009 Çarşamba


KİTAP AYRACI


Kendinizde en beğendiğiniz yönünüz ne deseler, sanırım tek cevabım yani kendimde tek gurur duyduğum yönüm kitap okumak derdim. Diğer yönlerim ya da huylarımdan hani elimden gelse değiştirmek istediklerim yok değil. Ama bu kitap meselesi beni sarıyor, sarmalıyor, başka dünyalara götürüyor. Günün bütün sıkıntılarını, dertlerini (tabi hergün dert tasa çekiyorum diye birşey yok ama) unutturuyor. En mutlu günümde, en kötü günümde, hastalıktan gözümü açamayacak durumlarda bile kitap okumadan uyuduğum daha vaki olmamıştır. Neyse burayı çok uzattım. İşte bunun içindir ki; kendime aman bu konuda nazar değmesin diye :))) mavi boncuklardan kitap ayracı yaptım. Kitabı kapatınca biraz kabaca duruyor, kağıttan kitap ayraçları gibi dümdüz durmuyor tabiki ama yaptığım şeyi sizinle hem paylaşmak hemde yapmak isteyen olursa fikir olsun diye düşündüm...

5 kişi yorum yapmış:

GeCe on 26 Mart 2009 20:06 dedi ki...

bayağı emek verilen bir ayıraç olmuş bende çok kitap okurum çok güzel bir hobi umarım hep devam eder

ev sohbeti on 27 Mart 2009 12:32 dedi ki...

Sevgili GeCe benim kitap okumam hobilikten çıktı, ekmek ve su gibi vazgeçilmezlerimden. Dediğin gibi umarım hep böyle devam eder...

KelebekGibi on 29 Mart 2009 21:06 dedi ki...

Bende keske kitap okusam cok yaa, benimde en kötü yönüm bu! Daha cok daha cok okumaliyim, nasil aliskanlik yapilir ki bu ?!

ev sohbeti on 29 Mart 2009 21:42 dedi ki...

Sevgili KelebekGibi, okuma alışkanlığı kazanmak için, başlangıçta,ilgilendiğin (polisiye, macera, romantik ya da herneyse) ve sürükleyici türlerden kitaplar seçmelisin. Ondan sonra esas ilgi alanlarını bulur ve devam edersin. Bence tabi...

singamaraja on 30 Mart 2009 12:44 dedi ki...

Singamaraja reading your blog

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez