22 Mart 2009 Pazar

GÜLLÜ PASTA


İki haftadır planladığımız, dün nihayet gerçekleştirdiğimiz sürpriz bir parti için hazırladığım pasta. Kim için ve ne için kısımlarını atlıyorum çünkü bu pastanın sahibi kendini ve nedenini çok çok iyi biliyor. Anlatmıyorum çünkü bazı şeyler yazıya dökülmüyor. Söz gümüşse, sükut altındır diyerek konuyu kapatıyorum. Efenimmm gelelim pastanın kendisine...Pastayı beyaz şeker hamuruyla yaptım çünkü beyaz şeker hamuruyla çalışmak bana daha kolay geliyor. Profesyoneller için tabiki hepsi kolay ama benim gibi önemli birşey olmadıkça pasta yapmayalardansanız zor gelebilir. O yüzden tabanı beyaz yapıp, diğer detayları renkli çalışmakta bir mahsur görmüyorum. Neyse işte, yapabilecekmiyim, becerecekmiyim derken bu pasta çıktı ortaya...



5 kişi yorum yapmış:

GeCe on 22 Mart 2009 21:13 dedi ki...

hiç de acemi işine benzemiyor süper olmuş

gönül-den on 23 Mart 2009 09:39 dedi ki...

çok şık olmuş ellerinize sağlık

ev sohbeti on 23 Mart 2009 11:47 dedi ki...

Sevgili GeCe ve Sevgili Gönül-den, güzel sözleriniz için çok teşekkürler. Beğenmenize sevindim, Türkiye'ye geldiğimde bu pasta işini daha ciddi anlamda yapabilmek için kursa gitmeyi planlıyorum. Umarım gerçekleşir...

Delfina ; on 24 Mart 2009 13:19 dedi ki...

renklerin uyumu harika ayşe...

ev sohbeti on 24 Mart 2009 15:42 dedi ki...

Teşekkürler Delfina...Renklerle aramın çok iyi olduğu söylenemez ama burada denk geldi işte :))

Bu Blogda Ara

Blog Listem

 

ev sohbeti...... Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez